.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ترازو فروشگاهی فوق ، ساخت و تولید شده توسط کارخانه ی پند که مدت زیادی در حال تولید است ، دکمه ی کیبرد ترازو در قسمت بالا کنار نمایشگر قرار گرفته که موجب سلامت بیشتر دستگاه در مواجهه با مواد خیس و مرطوب می گردد ، در سوپر میوه ها و ترشی فروشی ها معمولا استفاده از ترازو که کیبرد آن در جلوی سینی می باشد اشتباه بوده و موجب هزینه ی چندین باره برای تعویض کیبرد می گردد ، از همین رو است که پیشنهاد دیجی اسکال به فروشگاهی که اجناسش ارتباط مستقیم با آب یا رطوبت دارد ، ترازو پند است که دکمه های کیبرد در بالا بوده و از نفوذ آب و رطوبت جلو گیری می نماید .
انتقال اطلاعات در ترازو به کامپیوتر و شبکه شدن چندین ترازوی پند امکان پذیر می باشد ، اما ترازو فروشگاهی باید به سیستم وایرلس مجهز باشد که اطلاعات را به راحتی انتقال دهد و چندین ترازو با یکدیگر هماهنگ شوند .
ترازو دستگاهی جهت سرعت بخشیدن و تایید توزین دقیق می باشد که در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، ترازو پند مدل 7500 در گروه ترازو پرینت دار قرار گرفته است که دارای کیفیت بالایی در سرویس دهی می باشد .
تعمیر ترازو یکی از معضلات مشتریان پس از خرید ترازو است دیجی اسکال با تعمیرکاران مجرب و متعهد برای ارائه ی بهترین خدمات ترازو در خدمت شما می باشد .
ما مسئول اعتماد شما هستیم تعمیرات ترازوی محک مدل 11000 توسط کاربر برای آسودگی استفاده ی کاربر از ترازو می باشد ، در زمان استفاده از ترازو به دلیل نصب غیر اصولی یا استفاده ی نادرست از ترازوی دیجیتال دستگاه دچار مشکلاتی می گردد که به راحتی قابل حل است.

مشخصات کلی  ترازو فروشگاهی پند 50 کیلویی مدل 7500 :
ترازو فروشگاهی پند 50 کیلویی مدل 7500 ساخت ایران می باشد که با بدنه ی بسیار شکیل و مقاوم امکان استفاده ی مداوم به صورت تمام مدت در روز را برای کاربر فراهم می نماید ، ترازوی پند مدل 7500 پر فروش ترین ترازو در چندین سال اخیر در فروشگاه های میوه فروشی گردیده است .
ویژگی های ترازو دیجیتال پند 50 کیلویی مدل 7500 :
    تغذیه ترازو از برق شهری و باتری
    جمع چندین کالا به صورت پشت سر هم
    وزن کشی دقیق ترازو فروشگاهی
    قابلیت تحمل ظرفیت کالا تا 50 کیلو گرم
    کلید خاموش و روشن کیبردی و اصلی در قسمت پایین ترازو
    آماده به کار جهت ذخیره ی باتری
    ثبت و نگه داری اقلام تکی به صورت تعدادی در حافظه ی ترازو پند
    فلز بدنه ی ترازو از جنس مقاوم و محکم
    پارسنگ دستی بر روی کیبرد
    کارکرد ترازو به صورت کاملا فارسی
    حافظه ترازو فروشگاهی شامل 52 حافظه می گردد
    نوع نمایشگر led بوده که به صورت دو طرفه در دو قسمت ترازو قابل نمایش می باشد
    وزن کشی پی در پی
    چاپگر ترازوی پند در قسمت زیر سینی



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : یک شنبه 6 مهر 1393
.

ترازو پند ذکر شده ، ترازو فروشگاهی بوده که در میادین میوه و تره بار بیشترین استفاده را داشته ، دستگاه امکان اتصال چندین ترازو را به شبکه بیسیم و کامپیوتر مرکزی را داشته و مورد تایید دیجی اسکال می باشد ، دقت توزین 5 گرم در ظرفیت 30 کیلو گرم می باشد ، پرینتر داخلی ترازو با سرعت بالا و وضوح چاپ فوق العاده عملیات گزارش فروش مشتری و کاربر را صادر می نماید .
استفاده از ترازو ساده بوده و در خرید ترازو ، دفترچه راهنما نیز همراه پک تحویل مشتری داده می شود ، با مراجعه به دفترچه راهنما از طریقه ی نصب ترازو و نیز چگونگی کارکرد ترازو آشنا می گردید ، فاکتور صادر شده امکان گزارش دهی به مشتری و کاربر را فراهم نموده و در هر فاکتور اسم فروشگاه ، تاریخ خرید ، نام فروشنده ، آدرس و شماره تماس قید می گردد حتی می توان به جای قسمت آدرس شعار فروشگاه را در فاکتور صادر شده ترازوی پند درج نمود .
علاوه بر نمایشگر led اصلی ترازو فروشگاهی معرفی شده مجهز به led کوچکی می باشد که در زمان تایپ و گزارش گیری کار را برای کاربر ساده تر نموده و اطلاعات از این قسمت قابل نمایش می باشد .
برای تعمیر ترازو با مشاورین ما در قسمت خدمات ترازو تماس حاصل فرماییدتعمیرات ترازوی دیجیتال یک اصل اساسی برای خرید ترازوی دیجیتال است و مشتریان برای خرید به این نکته اهمیت می دهد که ترازو دیجیتال مورد خرید دارای خدمات پس از فروش ترازو است یا خیر ، نکته ای که در مورد تعمیرات ترازو پس از خرید پیش می آید ، خدمات در محل است .

مشخصات کلی ترازو پند 30 کیلویی مدل 7500 :
ترازو پند 30 کیلویی مدل 7500 ساخت ایران می باشد که دارای بدنه ی بسیار مقاوم است که بیشتر در میادین تره بار  به دلیل حجم بالای کار از ترازوی پند مدل 7500 استفاده می گردد ، ترازوی پند با سرعت بالا در پایدار شدن وزن و امکان گزارش گیری روزانه ، هفتگی و ماهانه با کیفیت ترین ترازوی فروشگاهی شناخته شده است .
ویژگی های ترازو پند 30 کیلویی مدل 7500 :
    امکان تولید فاکتور فروش توسط ترازو
    گزارش گیری فروش در سه حالت فروش روزانه ، هفتگی و ماهانه
    ذخیره نمودن اطلاعات فروش در حافظه ی فروش ترازو
    دارای علمک نمایشگر جهت دید بهتر led های مشتری و کاربر
    وزن کشی توسط ترازو با سرعت بالا و پایدار شدن وزن کالا
    راه اندازی سه مشتری به طور همزمان توسط ترازو فروشگاهی
    تعداد نمایشگر سه عدد به صورت led
    ترازو پند دارای پرینتر داخلی با رول کاغذ سایز 54 میلیمتر
    سینی استیل تخت و لبه دار قابل انتخاب توسط مشتری
    جنس کاغذ رول حرراتی
    حافظه ی داخلی ترازو به تعداد 52 فقره کالا و 1000 فقره غیر مستقیم
    بدنه ی دستگاه فلزی و کاملا مقاوم



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : یک شنبه 6 مهر 1393
.

ترازو پرینت دار فوق، طرحی از مدل 30 کیلویی بوده که پس از این ظرفیت تولید گردید ، ترازو دیجیتال پند از سال 1386 در حال تولید است که با رعایت دقت 10 گرم در ظرفیت 50 کیلو گرم توزین می نماید ، طرح و کاربری ترازو کاملا فروشگاهی است که در ابعاد 55 × 45 سانتی متر مناسب جهت استفاده در سوپر میوه و فروشگاه های بزرگ است .
ترازو پرینتر دار پند با تولید بارکد واقعی با استاندارد نرم افزار پند امکان انتقال اطلاعات را از بارکد صادر شده توسط ترازو پند به صندوق فروشگاهی و صندوق پوز دارا ایجاد می نماید ، گزارشات ترازو در lcd نمایشگر قابل ملاحظه ، تصیح و تغییر است .
بر روی هر فاکتور صادر شده توسط ترازو قیمت کالا ، وزن و قیمت کل ، نام فروشگاه ، آدرس و شماره تماس وجود دارد که در صورت تخلف فروشنده و یا صندوق دار امکان پیگیری برای مدیر فروشگاه و مشتری وجود دارد ، در زمان صدور فاکتور ترازو فروشگاهی نیز مشتری هم پای فروشنده در روند توزین و محاسبه ی مبلغ قرار گرفته و از طریق گزارش مشتری از ریز فاکتور ترازو آگاه می گردد .
پس از خرید ترازو پند جهت تعمیر ترازو و استفاده از خدمات می توانید با مشاورین digi scale تماس بگیرید .
نکته : جهت تعمیرات ترازوی پند با پرسنل خدمات پس از فروش ترازو تماس بگیرید ، در صورت دستکاری توسط افراد غیر مجاز ترازو از گارانتی خارج می گرددتعمیر ترازوی دیجیتال مهم ترین مسئله در زمان خرید ترازوی دیجیتال است ، برای خرید ترازو باید به نکات زیادی مانند : کیفیت ترازو ، ظاهر و نوع بدنه ، قیمت ترازوی دیجیتال ، تطابق دستگاه با فروشگاه توجه کرد و پس از خرید باید به تعمیرات ترازوی دیجیتال اهمیت داد .

مشخصات کلی ترازو پرینت دار پند 50 کیلویی مدل 8600 :
ترازوی پند در گروه ترازوی فروشگاهی قرار گرفته است که سالهای زیادی است که بالاترین آمار فروش ترازو را به خود اختصاص داده است ، ترازوی دیجیتال تنوع زیادی دارد که بر اساس نوع مصرف از ترازو طبقه بندی می گردد .
ویژگی های ترازو پند 50 کیلویی مدل 8600 :
* ظرفیت ترازو دیجیتال 50 کیلو گرم
* دقت در توزین مواد با ظرفیت 50 کیلوگرم 10 گرم می باشد
* دارای 14 ماه گارانتی شرکت ترازو پند
* ظاهر و کاربری ترازو به صورت کاملا فروشگاهی
* دارای 400 حافظه قابل ذخیره اقلام با قیمت ثابت
* کیبرد فشاری با استفاده ی راحت
* سینی در دو مدل قابل انتخاب تخت و لبه دار
* نمایشگر از جنس led
* نمایشگر حروف در lcd چراغی
* جنس بدنه از پلاستیک
* رنگ ترازو سفید صدفی
* تولید بارکد واقعی ترازو فروشگاهی بر اساس نرم افزار پند
* پرینتر داخلی با وضوح بالا
* گزارش فروش ترازو به صورت سه زمانه
* تنظیم ساعت و تاریخ فاکتور
* قید و ثبت اسم فروشگاه ، آدرس و شعار برای فروشگاه
* ثبت و نگه دارای امار اقلام غیر وزنی در حافظه ی فروش ترازو دیجیتال

 



 



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : یک شنبه 6 مهر 1393
.

ترازو پند معرفی شده ، شرکت پند تجربه بالایی در زمینه ی تولید ترازو دیجیتالی داشته و قریب به 30 سال است که فعالیت خود را در صنعت ترازو شروع و گسترش داده است ، پس از تولید ترازو مدل 8600 ایراداتی در قسمت نرم افزار و پرینتر ترازو پیش آمد ، به دلیل اختلالات نرم افزاری به وجود آمده ، اعتبار شرکت زیر سوال رفته و هزینه ی سنگینی جهت بر طرف نمودن ایراد ترازو متوجه شرکت گردید ، حتی گسترش و تنوع دادن در این مدل ترازو خطایی بالا تر از تولید دستگاه بوده که به جبران خسارت کمک نکرده و حتی به این مسئله دامن زد .
ترازوی پند پس از تولید ترازو فروشگاهی مدل 8600 در ظرفیت 30 کیلو گرم و عدم موفقیت ، اقدام به تولید در ظرفیت 50 کیلو گرم و سپس در دو مدل ترازو ساده 8600 با ظرفیت توزین 30 و 50 کیلو گرم نمود که با گذشت تقریبا 8 سال فروش ترازو در سطح ناچیزی بوده که یک شکست محسوب می گردد .
از سویی نیز تولید ترازو در تک رنگ سفید از معایبی می باشد که در زمان خرید ترازو بر ذهن مشتری تاثیر می گذارد .
برای استفاده از خدمات ترازو می توانید با مشاورین دیجی اسکال در قسمت تعمیرات ترازو تماس بگیرید نمایندگی ترازوی آزمایشگاهی AND یکی از امتیاز های دیجی اسکال می باشد ، دیجی اسکال نماینده ی رسمی ترازو AND در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش ترازو می باشد ، زمان خرید ترازوی آزمایشگاهی AND باید توجه داشت که ترازوی دیجیتالی اصل ژاپن است .

مشخصات کلی  ترازو پند 30 کیلویی مدل 8600 :
ترازو پند 30 کیلویی مدل 8600 ساخت پند می باشد که دارای 400 حافظه ی مستقیم کالا و 1000 حافظه ی غیر مستقیم می باشد که امکان ذخیره ی تعداد زیادی از کالاهای با قیمت ثابت را داراست از سویی نیز امکان ثبت کالاهای غیر وزنی را در فاکتور فروش و گزارش ماهیانه را دارد .
ترازوی پند ، ترازوی فروشگاهی است که در اکثر سوپر مارکت ها و قنادی ها قابل استفاده است ، ترازوی پند را از نمایندگی ها تهیه نمایید تا برای استفاده از گارانتی و تعمیرات ترازو به مشکل برنخورید زیرا فروشنده هایی که نمایندگی ترازوی پند نیستند پس از فروش مسئولیتی در قبال خرابی دستگاه نمی پذیرند .
ویژگی های ترازو پند 30 کیلویی مدل 8600 :
    ذخیره نام و قیمت کالا های وزنی با قیمت ثابت
    ذخیره نام و قیمت کالا های غیر وزنی با قیمت ثابت
    دقت 5 گرم در ظرفیت 30 کیلو گرم با امکان تنظیم در دقت 1 گرم
    گزارش دهی جهت فروش ترازو دیجیتالی در مدت یک روز ، یک هفته و یک ماه
    قید نام فروشگاه ، آدرس و شماره تماس در فاکتور فروش ترازو فروشگاهی
    حافظه ی داخلی به تعداد 1400 قلم کالا
    lcd جهت نمایش عملکرد پرینتر ترازو
    حروف کاملا فارسی با ذخیره ی فارسی
    تغذیه ترازو از طریق برق شهر و باطری پشتیبان
    چاپگر کاملا دقیق با وضوح بالا
    سرعت بالا در وزن کشی
    سرعت بالا در ثابت شدن وزن
    سرعت بالا در عملکرد ترازو دیجیتال و عملکرد پرینتر



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مینا نیکنام
ت : یک شنبه 6 مهر 1393
.

صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 ... 17 صفحه بعد

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی